استاد محمد بی پروا

محمد بی پروا مربی مجاز پارکور و مربی صاحب سبک و همچنین تیم مربیگری باشگاه پارکورسیتی در بردارنده اساتید برتر و با سابقه و تجربه در زمینه آموزش پارکور خیابانی در تهران با ارائه تمرینات از قبیل تمرینات بدنسازی پارکور ، تکنیک های پارکور،انواع حرکات فری رانینگ ، فری استایل،تیریکینگ و حرکات نمایشی دیگر،برنامه چربی سوزی، برنامه تمرینات افزایش انعطاف بدنی، تمرینات اصلاحی گودی کمر، و زانوی پرانتزی با استفاده از روش های اصولی و علمی می باشد.؛ پس با ما همراه باشید. و همین حالا با ما تماس بگیرید و در جلسات آموزش پارکور ثبت نام کنید.
محمد بی پروامربی پارکور

مربیان محمد بی پروا (مختاری) پارکورکار و هنرمند صاحب سبک و خوش ذوق که در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۷۱ از خانواده ای غیر ورزشی در تهران به دنیا آمد. در اوایل نوجوانی به بدنسازی و عضله سازی می پرداخت و عاشق کارهای نمایشی بود و از سال ۱۳۹۲ بعد از پایان خدمت سربازی در سن ۲۱سالگی وارد عرصه ی پارکور شد و زیر نظر اساتید برجسته ی پارکور ایران از جمله حامد هایدی، و مهدی آگرین و پرویز میرزایی تعلیم دید؛ محمد بی پروا طرفدار پارکور اصیل است و اعتقاد دارد که پارکور بهترین سرگرمی دنیاست. سبک تمرینی او شباهت بسیاری با آقای دومتومیتو از استرالیا دارد، که همراه با زمین خوردن هایی بدون حتی کوچکترین آسیب دیدگی است.

اگر به دنبال یک پارکورکار خلاق و ماجراجو و مربی پارکور برتر و با تجربه و مطمئن هستید با ما همراه باشید تا کمی با محمد بی پروا آشنا شوید او در سطح اول پارکور ایران و تهران فعالیت دارد و رزومه کاری فراوانی در این زمینه در کارنامه کاری خود دارند، همچنین افراد بیشماری در ایران با آموزش های او همراه هستند و نتایج خوبی کسب کرده اند. محمد بی پروا ، مربی پارکور به طور رسمی دارای مدارک مربیگری معتبر جهت انجام فعالیت آموزشی در خدمت شما می باشد. او در حال حاضر تولیدات ویدیویی خود را در همین صفحه وبسایت و کانال آپارات و پیج اینستاگرام خود در معرض دید علاقه مندان گرامی قرار می دهد.

اگر به دنبال یک پارکورکار خلاق و ماجراجو و مربی پارکور برتر و با تجربه و مطمئن هستید با ما همراه باشید تا کمی با محمد بی پروا آشنا شوید

او در سطح اول پارکور ایران و تهران فعالیت دارد و رزومه کاری فراوانی در این زمینه در کارنامه کاری خود دارند،

همچنین افراد بیشماری در ایران با آموزش های او همراه هستند و نتایج خوبی کسب کرده اند.

محمد بی پروا ، مربی پارکور به طور رسمی دارای مدارک مربیگری معتبر جهت انجام فعالیت آموزشی در خدمت شما می باشد.

او در حال حاضر تولیدات ویدیویی خود را در همین صفحه وبسایت و کانال آپارات و پیج اینستاگرام خود در معرض دید علاقه مندان گرامی قرار می دهد.